Predškola
Od prikupljenih grančica iz prirode prošloga smo tjedna izrađivali stabla na način da smo skupljene grančice lijepili na papir. Razgovarali smo o omiljenom voću koje raste na stablu. Stoga je drugi prošlotjedni zadatak bio da na izrađena stabla nalijepe svoje omiljeno voće koje su izrezali od kolaž papira. Na stablima su se tako našle trešnje, jabuke, kruške ali i banane no, bilo je i kreativaca koji su na stablo nalijepili svo svoje omiljeno voće J. Radni listić, koji i ovoga puta možete pronaći na našem webu, tematski je pratio radionicu – voće.
Radni listić za rad kod kuće (12.5.2020.)
- Pažljivo pročitaj/poslušaj pjesmicu, a potom odgovori na dolje postavljena pitanja.
- O kome govori ova pjesma?
- Što ima Goranov tata?
- Koje su boje Goranovi brkovi? Kako to?
- Koje je boje tatina brada?
- Kakva je Goranova brada?
- Što radi tata s brkovima i bradom?
- Što se događa s Goranovim brkovima i bradom?
- Od kakve još hrane i od kakvih napitaka, osim špinata i mlijeka, ostaju brkovi? Dosjeti se što više toga te pokušaj zapisati na papir. Poigraj se s glasovima te grupiraj riječi sa svog popisa koje započinju na isti glas, a potom one koje završavaju na isti glas.
- Nacrtaj Gorana i njegovog tatu (bez brkova). Na odvojenom komadu papira nacrtaj Goranove i tatine brkove i brade, a potom ih izreži. Goranu i njegovom tati na crtežu prilijepi pripadajuće brkove i brade.
- Pored Gorana nacrtaj čašu mlijeka.
- Ispred Gorana nacrtaj tanjur špinata.
- Uz svaku riječ na svom popisu hrane i napitaka napiši koliko glasova sadrži. Ponovno se poigraj s popisom i grupiraj zajedno one riječi koje sadrže jednak broj glasova. Prepiši popis takvim redoslijedom da na početku popisa budu riječi s najmanjim brojem glasova, a na kraju popisa riječi s najvećim brojem glasova. Kako bi aktivnost grupiranja bila zabavnija, napisane riječi možeš izrezati jednu po jednu, a potom ih poslagivati kao kartice pri grupiranju.
Radni listić za rad kod kuće (12.5.2020.)
- Pažljivo pročitaj/poslušaj pjesmicu, a potom odgovori na dolje postavljena pitanja.
- O kome govori ova pjesma?
- Što ima Goranov tata?
- Koje su boje Goranovi brkovi? Kako to?
- Koje je boje tatina brada?
- Kakva je Goranova brada?
- Što radi tata s brkovima i bradom?
- Što se događa s Goranovim brkovima i bradom?
- Od kakve još hrane i od kakvih napitaka, osim špinata i mlijeka, ostaju brkovi? Dosjeti se što više toga te pokušaj zapisati na papir. Poigraj se s glasovima te grupiraj riječi sa svog popisa koje započinju na isti glas, a potom one koje završavaju na isti glas.
- Nacrtaj Gorana i njegovog tatu (bez brkova). Na odvojenom komadu papira nacrtaj Goranove i tatine brkove i brade, a potom ih izreži. Goranu i njegovom tati na crtežu prilijepi pripadajuće brkove i brade.
- Pored Gorana nacrtaj čašu mlijeka.
- Ispred Gorana nacrtaj tanjur špinata.
- Uz svaku riječ na svom popisu hrane i napitaka napiši koliko glasova sadrži. Ponovno se poigraj s popisom i grupiraj zajedno one riječi koje sadrže jednak broj glasova. Prepiši popis takvim redoslijedom da na početku popisa budu riječi s najmanjim brojem glasova, a na kraju popisa riječi s najvećim brojem glasova. Kako bi aktivnost grupiranja bila zabavnija, napisane riječi možeš izrezati jednu po jednu, a potom ih poslagivati kao kartice pri grupiranju.
Tjedan iza nas proveli smo razgovarajući o omiljenoj hrani. Na tragu djeca su od kolaž papira izrađivala svima nam omiljenu pizzu. Svatko je pripremao onakvu kakvu najviše voli, s omiljenim sastojcima koje su rezali i lijepili na različite oblike koje su pripremili. Drugi videopoziv posvetili smo omiljenom povrću. Zadatak je bio da od plastelina svatko izradi najdraže mu povrće. Radni listić ponovno je tematski pratio naše radionice, a isti možete naći na našem webu.
Veselimo se novim zadacima!
Protekli tjedan smo kroz dva video poziva s predškolarcima izrađivali ovčicu. Prvi video poziv usmjerili smo na razvoj motorike šake pa smo ovčice crtali na papiru/kartonu i izrezivali ih. Drugi video poziv ostavili smo za zabavu i ukrašavanje istih. Na tijela ovčica lijepili smo kokice koje su preuzele ulogu vune. Neka djeca su osmislila i ime za svoje ovčice te ih podijelila s prijateljima.
Radni listić i ovoga je puta tematski bio povezan s radionicama. Isti možete pronaći na web stranici.
Veselimo se novim zadacima! J
I ovaj tjedan s našim smo predškolarcima održali kreativne video pozive te im osmislili radni listić. Naše kreativne radionice zahtijevale su materijale popit vilice, tempera, plastelina. Prvi ovotjedni video poziv djeca su radila oslikavanja s vilicom. Da, dobro ste pročitali, vilicom, priborom za jelo! J Naime djeca su dobila zadatak da s vilicom i temperama na papiru oslikaju cvjetove i da na crtež dodaju što žele. Isti su na kraju pokazali prijateljima. Zadatak drugog video poziva povezali smo s pjesmicom koju smo im ponudili u radnom listiću. S obzirom na to da je pjesmica govorila o mami odlučili smo djeci dati zadatak da za svoje mame od plastelina izrade poklon. Ideje su bile mnogobrojne. Od cvijeća, srdaca kojima su htjeli mamama izraziti svoju ljubav do njih samih jer, neki su zaključili da mama upravo njih voli najviše od svega. Stoga su joj kao poklon htjeli dati sebe izrađene od plastelina. Domišljato, zar ne?
Radni listić i ovoga puta možete pronaći na web stranici.
Veselimo se novim zadacima i susretima!
LINK ZA PRISTUP
S ciljem zadovoljavanja potreba naših predškolarca za druženjem s prijateljima osmislili smo i krenuli s provedbom novog načina komunikacije ali i rješavanja predškolskih zadataka. Naime, shvaćajući želje mališana da vide svoje prijatelje, organizirali smo videopozive u kojima naši predškolarci, sa psihologicom i pedagogicom, sudjeluju dva puta tjedno. Cilj naših videopoziva je da ostanemo povezani u ovoj novonastaloj situaciji. No nikako nismo htjeli zanemariti i ostale potrebe djece. U skladu s time za naše predškolarce osmislili smo tematske cjeline za svaki tjedan. Prvi tjedan našeg druženja prošao je u znaku proljeća. Za vrijeme videopoziva mališani su izrađivali i ukrašavali (od dostupnog im materijala) teglice u koje su posadili biljke po vlastitom izboru. Drugi ovotjedni videopoziv pred djecu je stavio zadatak da nacrtaju i međusobno si pokažu kako zamišljaju svoju zasađenu biljku. Isto tako, pobrinuli smo se i za predškolske zadatke kako bi djeca ostala u kontinuitetu priprema za školu. Tako smo osmislili radni listić koji pokriva za njih važna razvojna područja – grafomotoriku, glasovnu sintezu-analizu, pojam broja, razumijevanje pročitanog. Radni listić dostupan je i na našoj web stranici. Veselimo se novim izazovima i zadacima idućega tjedna.